Užsiprenumeruok „Galvę“ 2017 metams jau dabar! Kainos: 1 mėn. – 2,89 EUR; 3 mėn. – 7,69 EUR; 6 mėn. – 15,39 EUR; 12 mėn. – 30,77 EUR; PDF metams – 19,99 EUR. Akcija senjorams, mokytojams, moksleiviams, studentams ir neįgaliesiems iki lapkričio 30 d. metinė prenumerata tik 19,99 EUR!

Trakų globos ir socialinių paslaugų centro kolektyvo kelionė į Lenkiją

Rudenišką spalio 19 -osios dieną Trakų globos ir socialinių paslaugų centras šventė savo veiklos 20-ąjį jubiliejų. Šį kartą kolektyvas nusprendė švęsti kitaip. Organizavome visam kolektyvui trijų dienų išvyką į Lenkiją.

Labai norime padėkoti prie mūsų gražaus jubiliejaus šventimo prisidėjus – Trakų rajono savivaldybės merei Editai Rudelienei ir Trakų rajono savivaldybės administracijai. Prie mūsų darnaus, gražaus kolektyvo prisijungė Trakų rajono savivaldybės mero pavaduotoja Marija Puč, Trakų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėja Danutė Zalieckienė ir Trakų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus Socialinių išmokų poskyrio vedėja Teresa Charukevič.
Aplankėme Lenkijos sostinę Varšuvą, susipažinome su senamiesčiu, pasivaikščiojome Karališku keliu ir pamatėme Šv. Jono katedrą, A. Mickevičiaus paminklą. Taip pat lankėmės senojoje Lenkijos sostinėje Krokuvoje, aplankėme įspūdingus Vavelio rūmus, Turgaus aikštę, Švč. Mergelės Marijos bažnyčią, miesto rotušę, pasivaikščiojome gražiajame senamiestyje.
Spėjome nuvykti ir į Tatrų kalnų papėdėje įsikūrusią Zakopanę, čia pasivaikščiojome seniausia kurorto Koscieliska gatve, keltuvu pakilome į Golubuvkos kalną (1123 metrai virš jūros lygio). Apžiūros aikštelėje grožėjomės nuostabia Tatrų kalnų panorama.
Paskutinę dieną apsilankėme Čenstakavoje, Jasna Guros vienuolyne. Matėme Dievo Motiną vaizduojantį paveikslą, žinomą kaip Čenstakavos „Juodoji Madona“, Jasna Guros šventovės širdis ir stiprybė. Kiekvienam iš mūsų vienuolynas paliko tikrai neišdildomą įspūdį.
Pailsėję ir pasisėmę teigiamos energijos grįžome į Trakus.

Trakų globos ir socialinių paslaugų centro inf.